برنامه آموزش اینستاگرام 2022-02-05

آموزش صفر تا صد اینستاگرام، از مبتدی تا پیشرفته آموزش دانلود پست اینستاگرام- فبلاگ

و ممکن است در اولین شکست نا امید شوند و دیگر به مسیر خود ادامه ندهند. این کلمه را در صفحه‌ی پروفایل هر پیج می‌توان دید. تعداد فالوینگ‌های هر شخص، نشان دهنده‌ی تعداد پیج هایی است که آن شخص دنبال می‌کند. مثلا پیج آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال 100 تا فالووینگ دارد یعنی استاد دیجیتال 100 پیج در زمینه های مختلف را دنبال میکند. نمی‌دانید که برای این کار از کجا شروع کنید؟ با مانیتور کردن رویدادها و پیج‌ها معروف فعال در زمینه مشابه کسب و کار خودتان کارتان را آغاز کنید.

ما در این قسمت از مقاله‌ی آموزش اینستاگرام، در مورد 5 بخش اصلی اینستا نکات لازم را به شما آموزش می‌دهیم. مقاله‌ای که مطالعه می‌کنید، جامعترین مقاله‌ی موجود در زمینه‌ی آموزش اینستاگرام می‌باشد. ما سعی داریم در این مقاله با آموزش کامل اینستاگرام، هر آنچه را که شما برای کار با آن لازم دارید، ارائه دهیم. اگر شما با ارسال یک محتوا یا کامنت، قوانین متعدد یا قانون‌های حساس اینستاگرام (مانند عدم ارسال محتوای غیراخلاقی) را زیر پا گذاشته باشید، ممکن است با مجازات‌های سنگین‌تری مانند بسته‌شدن حساب کاربری‌تان روبه‌رو شوید. ریلز یکی از مهم‌ترین محتواهای اینستاگرام است که در صورت انتخاب موضوع و زمان مناسب، به‌سرعت باعث رشد صفحه‌ی شما می‌شود. اگر سری به مقاله‌ی آموزش گذاشتن ریلز اینستاگرام بزنید، علاوه‌بر اینکه به‌صورت مرحله‌به‌مرحله نحوه‌ی ساخت یک ریلز جذاب را یاد می‌گیرید، با ترفندهایی آشنا می‌شوید که تعداد بازدیدهای ریلز شما را افزایش خواهند داد.

کاربر می تواند زبان پلتفرم را از تب Language تغییر دهد. همچنین شما می توانید با لمس Personal Details اقدام به غیرفعال سازی یا حذف حساب کنید. گزینه زیر آن مربوط به اطلاعات شما و مجوزهای صادرشده از سمت شما است. می توان تنظیمات مربوط به تبلیغات را در این قسمت مشاهده کرد.

هشتگ ها، سرچ های زیادی را دارند و شانس شما برای دیده شدن بیشتر می شود. از نکات مثبت این تکنیک، میتوان به مخاطبین هدف اشاره کرد. مثلا کسانی که #موبایل را سرچ میکنند، نیازمند موبایل یا خدمات آن هستد. هشتگ ها تاثیر زیادی در افزایش فالور در اینستاگرام دارند. افزایش فالوور در اینستاگرام برای افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، مخصوصا افرادی که در اینستاگرام به دنبال درآمدزایی و کسب درآمد هستند، بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه شما به درآمد برسید نیازمند این هستید که مخاطب هایی برای فروش محصول خود و یا معرفی خدمات داشته باشید.

تمام این کلمات به معنی الگوریتم برنامه‌نویسی‌ای است که پشت اینستاگرام قرار دارد و باعث می‌شود شما با الگوی خاصی محتواهای منتشرشده در اینستاگرام را ببینید. اینستاگرام جایی برای تعامل انسان‌هاست پس لازم نیست خیلی رسمی به افراد جواب بدهید. برای تبدیل اکانت به اکانت سازنده، کافیست مسیر بالا را دنبال کنید و تنها در مرحله آخر اکانت creator را انتخاب کنید. همچنین باز هم می‌توانید اکانت creator را به بیزنس یا شخصی تغییر بدهید. لازم به ذکر است که اکانت تجاری را می‌توان دوباره به اکانت شخصی تبدیل کرد.

هر زمان هم که نظرتان عوض شد می‌توانید شخص مورد نظر را از حالت مسدود خارج یا اصطلاحا او را آنبلاک کنید. در آموزش اینستاگرام، حذف و آرشیو پست به راحتی انجام می شود. روی پست مورد نظر ضربه زده و علامت سه نقطه بالا سمت راست پست را لمس کنید. از گزینه Archive برای آرشیو و Delete برای حذف پست استفاده کنید.

Repost for Instagram (+) ابزاری عالی برای کاربران اندرویدی است و Regrammer (+) هم انتخابی خوب برای کاربران iOS به حساب می‌آید. هر دو اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده‌اند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به وارد کردن اطلاعات خصوصی حساب کاربری اینستاگرام یا فیسبوک نیست. اینستاگرام ضمنا به شما اجازه می‌دهد به دنبال پست‌هایی بگردید که در لوکیشنی خاص تگ شده‌اند. برای این کار کافی است که نام لوکیشن مورد نظر را در نوار جستجو وارد کرده و در اپلیکیشن به سراغ تب Places یا در وب‌سایت به سراغ لیست کشویی بروید.

شما می توانید تعامل سایر کاربران را نیز محدود کنید. این افکت ها تصاویر خسته کننده و بدون ویرایش را با یک لمس، به تصاویر ویرایش شده تبدیل می کنند. گزینه دیگر مربوط به تمپلیت ها است که کاربر می تواند از آنها برای افکت دادن به استوری خود استفاده کند. تمپلیت ها شامل فیلترهای تغییر عکس، نوشته های جذاب هستند که استوری شما را تعاملی می کنند.

به‌ویژه برای کسانی که نمی‌خواهند تعداد لایک‌های پست‌هایشان مقایسه شود یا برای کسانی که تمایل دارند محتوایشان بر اساس کیفیت و ارزش آن ارزیابی شود نه بر اساس تعداد لایک‌ها، این امکان مفید است. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری تصویر در دنیای اینترنت به حساب می‌آید. با استفاده از این شبکه اجتماعی می‌توانید به دوستان خود متصل شوید و در عین حال یک صفحه بسیار جدی برای برند یا کسب‌وکار خود بسازید. ما پیش از این یک راهنمای کامل درباره افزایش فالوور اینستاگرام منتشر کرده‌ایم، اما در ادامه این مطلب نیز مروری بر اصلی‌ترین نکات و مواردی خواهیم داشت که منجر به افزایش فالوورهای اینستاگرام شما خواهند شد. درست مانند رویه غیر فعال‌سازی حساب کاربری، برای حذف اکانت خود لازم است به وب‌سایت رسمی اینستاگرام در یک مرورگر وب مراجعه کنید. توجه داشته باشید که به جای غیر فعال‌سازی یا حذف اکانت، می‌توانید با خصوصی کردن پروفایل خود، دسترسی به آن را محدود کنید.

با ویرایش هایلایت می‌توانید تصویر کاور را به تصویری شخصی‌سازی شده تغییر دهید یا در صورت نیاز، استوری‌های بیشتری به آن اضافه کنید. از آن‌جایی که هایلایت‌ها برای همیشه در پروفایل شما باقی می‌مانند، هر زمان که کاربرد خود را از دست بدهند نیز قادر به پاک کردن آن‌ها خواهید بود. در صفحه پیش‌نمایش استوری، روی دکمه Hightlight در گوشه پایین سمت راست بزنید. هر پست یا ویدیویی را می‌توان در کالکشن اینستاگرام ذخیره کرد، اما تنها روی اکانت خودتان قادر به مشاهده آن‌ها خواهید بود.

اما برای تولید محتوا در اینستاگرام باید با ابزار و انواع تولید محتوا در اینستاگرام آشنا شوید. با مراجعه به صفحه‌ی پروفایل خود و انتخاب آیکون + در بالای صفحه، با چندین گزینه مواجه می‌شوید که تک به تک آنها را معرفی میکنیم. یکی از راه ها برای برقراری ارتباط در اینستاگرام منشن کردن افراد است.

همینطور که مشغول پست کردن یک استوری جدید هستید، قادر به افزودن به هایلایت‌ها نیز خواهید بود. به این ترتیب بعد از انتشار استوری، باید گامی اضافه را طی کنید. بعد از انتخاب استوری‌های مد نظر خود، گزینه Next را بزنید. در بالای شبکه پست‌ها به سراغ لیبل Story Highlights بروید.

در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام به شما یاد می‌دهیم که چطور به شکلی تمام عیار از قابلیت جستجو در وب‌سایت و اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید. در اینجا می‌توانید پست‌های پیشنهادی اینستاگرام را ببینید و با نوار جستجو در بالای صفحه هم به دنبال کاربران جدید بگردید. برای جستجو می‌توانید روی نوار مربوط به آن در بالای همین صفحه بزنید و موضوع مورد نظر را با هشتگ، شخص و یا مکان خاصی جستجو کنید. از طرفی اگر به دنبال چیز خاصی هم نیستید صفحه عمومی که متشکل از تصاویر متنوع و پیشنهادی است را پیش روی خود، در این صفحه مشاهده خواهید کرد. یکی از قسمت‌های مهم این آموزش ساده اینستاگرام، روش پست کردن تصاویر است. برای به اشتراک گذاری یک عکس می‌توانید روی آیکون + در پایین صفحه زده و Post را انتخاب کنید.

در این قسمت می توانید تعیین کنید که پست ها و استوری های کدام کاربران نمایش داده نشود. کاربران را به لیست Close Friends اضافه کرده و گزینه Close Friends را هنگام ارسال استوری انتخاب کنید. بعد از پایان، می توان لایو را ذخیره کرد و نیاز نیست مانند دانلود ریلز عمل کنید. کاربر می تواند لایو را در قالب استوری، برای سایر کاربرانی که موفق به تماشا نبودند، به اشتراک بگذارد.

اگر دیدید که هشتگ شما به کپشن نمیخورد، آن را به انتها و یا ابتدای کپشن ببرید که در کل تاثیری در عملکرد آن ندارد. پیشنهاد ما این است که از دیگر نرم‌افزارها ادیت عکس همچون snapseed استفاده کنید و VSCO نیز دیگر نرم‌افزار رایگان مورد نظر ماست. یک بکگراند شلوغ پر از المان‌های مختلف تنها حواستان را از سوژه اصلی پرت کرده و حتی ممکن است مخاطبتان را نیز گیج کند. تنها بر روی یک سوژه تمرکز کنید و موارد اضافی را کراپ کرده و یا در یک بکگراند ساده و خلوت تصویر خود را ثبت کنید.

برای دنبال کردن هرکسی که می‌خواهید، گزینه Follow را بزنید. از سوی دیگر، با مراجعه به وب‌سایت رسمی اینستاگرام (+) هم قادر به استفاده از نسخه تحت وب آن هستید. با این همه آپلود تصویر و ویدیو و اشتراک‌گذاری محتوا با دیگر کاربران ایستاگرام تنها روی اپلیکیشن موبایل اینستاگرام امکان‌پذیر است. برای اینکه آموزش اینستاگرام به بهترین شکل ممکن انجام شود، نخست لازم است به بنیادین‌ترین مسائلی بپردازیم که باید برای ورود به این شبکه اجتماعی بدانید و انجام دهید. سپس به صورت جزئی‌تر تمام قابلیت‌ها و امکانات اینستاگرام را از نظر رد خواهیم کرد.

به گفته اینستاگرام استفاده از این ابزار روشنایی مورد نیاز تصویر را به آن اضافه می‌کند که باعث می‌شود جزییات بیشتری از تصویر شما به نمایش در بیاید. برای استفاده از آن بر روی آیکون چوب مانند در بالای تصویر کلیک کرده و سطح مورد نیاز خود را تعیین کنید. بالاخره همیشه کاربرهایی هستند که از دستورالعمل های اینستاگرام پیروی نمی کنند. آنها ممکن است برای سایر افراد، مزاحمت ایجاد کنند. در این آموزش اینستاگرام، بلاک و ریپورت کاربران بررسی خواهد شد.

برای پست مدنظر گزینه ارسال را انتخاب کرده و Copy link را لمس کنید. سپس لینک کپی شده را در بهترین دانلودر اینستاگرام چسبانده تا ذخیره ویدیو آغاز شود. تگ کردن یعنی هنگام آپلود کردن یک پست یا استوری، نام کاربری اشخاص دلخواه را روی تصویر خود قرار دهید. مثلا هنگام پست کردن تصویر خود و دوستان، کاربر می تواند حساب کاربری دیگران را روی تصویر قرار دهد. برای تگ افراد، هنگام آپلود پست، گزینه Tag people را لمس کرده و کاربران را اضافه کنید.

استوری اینستاگرام تصاویر و ویدئوهای کمتر ویرایش شده و ساده‌تری دارد و بعد از 24 ساعت نیز حذف می‌شوند. به پایین اسکرول کرده سپس از قسمت Your app and media گزینه Device permissions را لمس کنید. ابتدا روی گزینه Contacts سپس در پایین صفحه روی Update device settings ضربه بزنید. به قسمت تنظیمات گوشی هدایت می شوید، در آنجا مجوز لازم برای دسترسی به مخاطبان را غیرفعال کنید.

بعد از اینکه چت ویدیویی را آغاز کردید، با انتخاب آن چت در لیست فعالیت‌های مسنجر خود می‌توانید به آن گروه دسترسی پیدا کنید. برای حذف کردن کسی از چت ویدیویی، گزینه بازگشت روی کیبورد را و سپس روی علامت X در کنار نام او بزنید. پیش از اینکه کار را آغاز کنیم، اطمینان حاصل نمایید که آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را روی آیفون یا موبایل اندرویدی خود نصب کرده‌اید.

شما هم باید با انتشار پست‌ها و استوری‌ها، جایی در آن فید برای خود بیابید. درست مثل هر سرویس شبکه اجتماعی دیگری، اینستاگرام نیز تاریخچه فعالیت‌های شما را در دیتابیس خود نگه می‌دارد. اگرچه بخش اعظمی از این داده‌ها برای بهبود تجربه شما در اینستاگرام استفاده می‌شوند، دانستن اینکه اینستاگرام اطلاعاتی خاص را راجع به شما جمع‌آوری کرده می‌تواند اندکی نگران‌کننده باشد. برای رفع نگرانی‌های خود، می‌توانید تمام داده‌هایی که اینستاگرام راجع به شما در سرورهای خود دارد را دانلود کنید. ضمنا از فایل‌های دانلود شده که تصاویر و کامنت‌های شما را شامل می‌شود می‌توانید برای مهاجرت به یک شبکه اجتماعی جدید استفاده کنید و در ادامه آموزش اینستاگرام به شما خواهیم گفت چطور.

تولید و نظارت بر روی ساز و کاری که برند و کسب و کار شما را بهبود ببخشید کاری سخت به نظر می‌رسد؛ اما اینستاگرام این کار را بسیار سرگرم‌کننده و جذاب کرده است. در قسمت Advanced Options می‌توانید تبلیغ خود را زمان‌بندی کنید تا در زمان‌های خاص به نمایش در بیاید. با زدن گزینه Accelerated کار شما سریعتر به نتیجه می‌رسد. بعد از این مرحله از شما بودجه و زمان بندی مورد نظرتان پرسیده می‌شود.

با بیش از یک میلیارد کاربر ثبت شده، اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ میلادی به زیرمجموعه‌ای از فیسبوک تبدیل شد، اکنون جزئی از زندگی روزمره بسیاری از مردم در سراسر جهان به حساب می‌آید. به همین خاطر آموزش اینستاگرام و ترفندهای آن اکنون شکلی مهم‌تر از همیشه به خود گرفته. در این مطلب به طور جامع به اموزش اینستاگرام برای مبتدی ها پرداختیم و تلاش کردیم تا به تمام سوالاتی که در زمینه استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران تازه وارد، پیش می‌آید، پاسخ دهیم.

قرار ندادن سوژه در مرکز تصویر یک عدم تعادل ایجاد می‌کند که سریعا توجه مخاطبتان را به خود جلب می‌کند. عکس پروفایل اولین تاثیری است که بر روی بازدیدکنندگان خود میگذارید و به همین دلیل باید این تصویر متناسب با برند و دیدگاه‌های تصویری شما باشد. بخندید کتاب بخونید و خوب باشید تا جامعه مون به آرامش برسه. برای کمک به سایت ما و گسترش آموزش در بین هموطنان، در سایتها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک سایت ما را درج کنید. ما در این دوره به طور خلاصه به آموزش رایگان صفر تا صد اینستاگرام می پردازیم. ما در این مینی دوره آموزشی به شما نقشه راه اینستاگرام را آموزش می دهیم.

بسیاری از کسب و کارهای موفق از هشتگ مخصوص خودشان برای معرفی محصول جدید، اطلاع رسانی یک رویداد و یا ایجاد یک کمپین استفاده می‌کنند. اگر قصد چنین کاری دارید حتما مطمئن شوید که قبل از شما کسی از این هشتگ استفاده نکرده باشد و بعد کاربران خود را به استفاده از آن تشویق کنید. هشتگ‌ در اینستاگرام تعداد زیادی پست از کاربران مختلف را در یک فید مجزا تجمیع می‌کند؛ البته فقط پیج‌های پابلیک در هنگام سرچ هشتگ خاصی به نمایش در می‌آیند. هر پلتفرم شبکه اجتماعی یک صدای متمایز دارد؛ برای مثال چیزی که در اینستاگرام ممکن است جواب دهد، در توییتر جوابگو نیست. در اینستاگرام بیشتر پست‌های ملایم کاربرد دارد و بهتر است با ایموجی و دیگر ابزارهای با مزه یک شخصیت خاص به برند خود بدهید. انتظار نداشته باشید که از اول این موضوع برای شما حل شده باشد؛ بلکه در طول زمان خود به خود صدای مخصوص برند خود را پیدا خواهید کرد.

با استفاده از این قابلیت، می‌توانید کامنت‌ها را بر اساس کلمات کلیدی خاص فیلتر کنید، به‌طوری‌که کامنت‌هایی که حاوی این کلمات هستند به‌طور خودکار از نمایش پست شما حذف می‌شوند. این کار به شما کمک می‌کند تا از محتوای توهین‌آمیز، اسپم یا نظرات منفی که می‌توانند به محیط اینستاگرام آسیب برسانند، جلوگیری کنید. همچنین، اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که کامنت‌ها را برای تمامی پست‌ها غیرفعال کنید یا تنها برای برخی پست‌ها این تنظیمات را اعمال کنید.

حساب های تجاری می توانند از پروموشن یا پروموت در اینستاگرام نیز استفاده کنند. شما همچنین می توانید با قرار دادن شماره واتس آپ بیزینس خود، ارتباط را برای مشتریان آسان کنید. اینستاگرام سیستمی برای گزارش محتوای نامناسب دارد. اگر چیزی را مشاهده کردید که قوانین آنها را نقض می‌کند، می‌توانید آن را به طور مستقیم از طریق برنامه گزارش دهید.

وقتی اطلاعات لازم را وارد کنید، پیامی به نمایش درمی‌آید مبنی بر اینکه برای ریست کردن پسوورد خود لازم است شماره تلفن یا ایمیل متصل به اکانت را چک کنید. در واقع یک پیام متنی از طریق ایمیل یا پیامک به دست‌تان رسیده است. اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده و مرحله احراز هویت را پشت سر گذاشته باشید، حساب کاربری شما فعال شده است.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام