در تمام محیط مورد نظر جریان یابد

علاوه بر این دریچه های اسلات به صورت گونیا قابل نصب در کنج قائمه سقف، در زاویه بیشتر از 90 و کمتر از 180 درجه قابلیت نصب در کنج دیوار و سقف هایی با شکل ناهمگون، انواع عمودی به سمت خارج که بر روی پیشانی دیوار در محل برخورد سطوح بیرونی دو دیوار و دریچه اسلوت عمودی به سمت داخل که بر روی پیشانی دیوار در محل برخورد سطح های داخلی دو دیوار قابل نصب و استفاده می باشند. پس از نصب و راه اندازیِ دستگاه داکت اسپلیت ،با توجه به نیاز به بازدیدهای دوره ای برای چکاپ،تعمیردریچه داکت اسپلیت و یا در بعضی موارد تعویض دستگاه داکت اسپلیت و نیز برای محفوظ نگهداشتنِ دستگاه از دید عمومی، به دربی بعنوان دریچه داکت اسپلیت نیاز می باشد.دریچه بازدید داکت اسپلیت در پایین دستگاه داکت اسپلیت بر روی کلافی که برای آن در نظر گرفته شده تعبیه و مورد کاربرد قرار می گیرد.با توجه به اینکه دستگاه داکت اسپلیت بوسیله ی سقف کاذب پوشانده می شود،لذا برای دسترسی به دستگاه، وجود دریچه داکت اسپلیت لازم و ضروری می باشد.

ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر اساس ابعاد داخلی و تودرتوی دیواره های های فریم است.به همین دلیل با احتساب دو تا سه میل به عنوان بادخور،برش ورق درب دریچه بازدید را انجام میزنیم.البته برای استحکام درب و جلوگیری از تاب خوردگی و دفرمه شدنِ ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در هر یک از ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک لبهیا خمِ ۹۰ درجه ای ایجاد می نماییم که درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ساختار مستحکم تری به خود بگیرد.در مرحله بعد بنا به نیاز به عبور هوای محیط از بیرون به داخل محفظهی دستگاه فن کویل در نزدیکترین نقطه به محل مکش دستگاه فن کویل بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک حفرهی ورود هوا ایجاد می نماییم.این حفره ورود هوا از یک دریچه هوای خطی ۳۰ درجه تشکیل میشود.۳۰ درجه بودنِ شیارهای این دریچه خطی باعث هدایت مستقیمِ هوای مورد نیاز فن کویل به محل مکش میشود.

سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی با رنگ کورهای در انواع رنگهای متنوع از قبیل سفید، کرم و… دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل این امکان را به کارفرمایان میدهد که در هر سایز و اندازه ای ساخته شود و هیچ محدودیتی در ساخت ابعاد مختلف ندارد. در ادامه 6 پروتوتایپ دیگر نیز ساخته شدند اما هیچ یک از آنها تا پیش از پایان جنگ نتوانستند خدمت نظامی خود را آغاز کنند. طبق اسنادی که پس از جنگ به مصادره ارتش آمریکا درآمد، مطالعه ژاپنی ها روی اشعه مرگ به سال 1939 باز می گردد.

گفتنی است که طی آخرین سال های جنگ، ژاپن قصد داشت تانک هایی سنگین و فوق سنگین بسازد. در نهایت J8M نخستین پرواز خود را در سال 1945 انجام داد که افتتاحیه ای کوتاه و بس فاجعه آمیز بود. را توسعه دهند که قادر به تولید پرتویی تابشی بود. بلکه ممکن است به واسطه خرید بهترین دریچه داکت اسپلیت؛ منزل دارای ظاهری جالب به خود بگیرد. این تکنولوژی در واقع پرتویی متمرکز از انرژی محسوب می شد که قادر به انهدام هواپیماهای دشمن از هزاران مایل دورتر بوده است. نام ژاپنی ها به خاطر تولید تانک های قدرتمند در تاریخ جاودان نشده است اما چندین نمونه طراحی نسبتا خوب از آنها وجود دارد که ارزش معرفی را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید